Friday, April 10, 2015

My projek :: SELANGKAH LAGI MELANGKAH

Assalammualaikum...

Tengok tajuk entry pon cam poyo dah kan. Wakakaa alaa saje je nk felin felin bagi semangat kat diri sendiri. Hehee

Kali ni nak share pasal aktiviti aku dikala aku hurmmmm ape erk...
Apa ayat sesewei nii. Gini laa , memang siyes sangat penat bila jadi surirumah ni kan. Memang ko xde masa tok diri sendiri tapi xpa aku seronok. Hehee
Jadi tok tambah rencah tu lagi aku ketepikan aktiviti buang masa aku. Hihii
So aku melangkah setapak lagi. Chewahh!!

**tu diaaa. Hihii aku buat apa yang aku minatlaa. 

Kebetulan hubby sapot 500% jadi aku terus semangat perwiraaa haa. Katenyeee. Kahkah. 

Xde apa yang havoc sangat pon tapi aku cuba2 testing market dengan hasil tangan aku sendir. Hola hola. Hihii


Ouch!! Comel x comel x. Weheee. Gigih aku dok gubah haa. Sambil2 urus anak aku yg memang superb aktip tu sambil2 aku gubah baby gift yg comei2 ni. 
Uwaaa melting nok tengok. Wahahaa. Ok aku yg oberr. Hikhik

Mehla tempah kat aku. Terbaik aku bagi A-z. Muahahaa
Sebab aku yang buat sendiri. Hihii
Pakej siap sume hado. Dun worry naa. 

Pakej:
Baby boy / baby girl
Rm30
Rm50
Rm50-100 (ni boley request smda nk 70 ke 80 ke)
Rm100-rm200( ni pon boley bajet2 range harga yg korang nak)
*semua exc postage ✌️
Tapi area JOHOR BAHRU aku boley cod. Kikikiii

Untuk majlis ka event ka pon aku inshaAllah boley. Sume boley bwk bincang. Hihii

Tp xpe aku cuba selangkah lagi. Mne tau rezki aku kan. Hehee
Allah permudahkan urusan aku ni. Sape tau ye dok. Hikhikk
Amin amin amin. Semoga semuanya berjalan lancar. 
Korang2 yg baca blog aku ni sapotlaa hasil tangan dan kekretifan aku yang x seberapa ni yeh. Hihii

Like n follow page aku taw taw taw. Hihii
Mekasey pada yang sudi like n sudi baca ye. Hanya Allah yang mampu membalasnyaa. 

Fb: Baby Giftbyus
Insta: babygiftbyus 

Dannnn sesape nak order shaklee ley jugak roger2 aku. Hihii
Id shaklee: 1015132
Majulah diri sendiriii. Muahahaa

#sharingiscaring
#menulisituterapidiri
#babygiftbyus

No comments:

Post a Comment