Sunday, April 12, 2015

My projek:: BEAUTIFUL VASE FOR NEWBORN BABY GIRLS

Assalammualaikum....

Seblom tidoq niii aku nak jugak tulis sket kat sini... Kikikiii bukan apa time time gini laaa aku dapat curi curi masa aku... Kang si hero-hero aku dah bangun kang memang xhado makno laa mama eah nak hapdate blog goyang kaki gini...muahahaaa

Rini aku siapkan tempahan dari customer yang custom made tok gift baby girl...hihiii melting giler aku rasa masa aku gubah gift niii..hihii even pinggang aku sakit dannnnnn naik krem!!!!! Hahaa daku gagahkan juaaa. Chewah. ...

Korang bayangkanlaa kalo baby girl nii kan baju depa siyes comei2 weh. Hihii sebek aku xdak heroin,kalo idok abehlaaa hang jadi mangsa mama. Kehkeh..

Okeh2... Share sket hasil gubahan aku yang amatur nii..hihii aku masih belajar dan masih menimba ilmu tok asah kekretifan aku nih haa..😅😅😅

*** santekkk kan... Hihiii xhapelaa aku ngah semangat gilor nih weh. Hihiii

Pakej niiiii......
Harga promosi weh
Rm50 sajo!
Cepat2 order naa seblom aku naik lagi harga. Kehkeh..

Including::::
Rompers -4pcs
Socks -4pairs
Handkerchifts -1pcs
Cute vase -1pcs
Gubahan penuh kasih sayang dari aku niii..memang khas untuk si comel..hikhik
Harga tidak termasuk postage taw..
Area JOHOR BAHRU aku boleh cod..hoyeh! Hihii


Korang support aku taw... 
Meh meh order kat aku..
Aku sedia terima tempahan bebila masa je..
Jas wassap je aku okeh...

So korang! 
Love love....
Baby GiftbyUS
Tengs taw yang sudi baca blog aku yang sudi buat tempahan kat aku....
Semoga Allah permudahkan urusan kita semua okeh..amin...

Kindly to like n follow:::
Fb: Baby GiftbyUS
Insta: babygiftbyus

Tengs korang...
Lebiulah...
Place order:::

Pada yang nk order shaklee boley pm/wassap aku
Id shaklee 1015132

#menulisituterapidiri
#sharingiscaring
#babygiftbyus

No comments:

Post a Comment