Monday, April 6, 2015

Home decor: Atlast oh my KUFI...

Assalammualaikum..

Hye uolls. Hope semua sehat. Hihii
La ni aku ngah eksaited habes pasai kufi yang aku baru sambar dengan penuh teruja kat kufi on canvas branch jb. Ekekee

Last week hari sabtu hubby aku la dok ajak2 aku pi BBU (bandar baru uda). So after wedding our fren tu kitowang pon cabot la lelaju nak p cuci mata la niat asal sebab aku cakap kt asben bajet xde if over 500. Kononlaa kan. 
Sebenarnyee aku memang niat dah nak gantung kufi ni kat umah. Dapat seketoi hak beso tu satu pon xpe. Huhuu
And aku pon nak p jakel cari lace baju raya aku la. Ngade la nk sedondon anak beranak dengan hero2 aku semua nii gamaknyee. Hihii

Mase kitowang sampai kat kufi tu dah pukol 5pm dah weh. Dah tu kedai ket ateh tgkt 2.. Fuh jenuh la mak buyong mendaki tangga. Hahaa
Tapi semangat waja punye pasai gigih jugakla aku dok panjat tangga tu. Hubby cakap kedai tutup kol6. Erk....
Laju terus aku naik tangga. Kahkah

Then bila sampai tu staff situ sambotla aku n asben yang dah mengah2 ni dengan senyum ikhlas eah tu..
Bodak gugurl tu cakap kak rini ada promotion tok satu hari je smpi pukul 6 nii. Tengok2 lah dlu mane berkenan tapi tinggal ni je lah..

Aku pon dengan xcukop napas tu terus p belek satu2....
Erk... Cantik gilerrrr. Siyeslaa memang jatuh cinta weh. Hahaa
Tapi aku cari surah 4qul dah xdok dah. Mybe awal2 dah kene sambar kan...

Uih ni part sebelah je nii. Pon tinggal yang gantung tu je.. Laen abeh doh..

Part lagi sebelah aku xamek gambo sebab dah banyak lopong eah tu. 

Rambang mata aku hohoiiii. Tu pong sebek dah tinggal ciput gitu. Kalo aku datang awal pagi agaknyeeee maun lagi susah aku nak lawan napsu aku. Haha

Aku tanye yang beso tu 4x4 kaki after less tinggal rm220
Pergh pergh pergh...... Cam nak pitam weh. Sebab aku tau rege yang beso tu rm500
Ni boley beli 2 kot kalo ikot pada bajet n peruntukan aku tuh..

Last aku n hubby duduk diskas sat sebab pinggang aku dah sakit berdiri dari tadi. Kehkeh. Pas perbincangan gempak kitowg hubby cakap beli je dlu hahahaa
Mcm biasa moto laki aku tuh la. Beli dulu nanti baru pk cemano nk survived smpi gaji. Adoiiyaiiii...
So layan ah. Kitowg pon malas pk panjang grab grab grab je terus. Sebab riso anak2 aku dok tinggal ngan uwan eah. Takot si domok aqiel tu melalak plak dah naya kan. 

Makanyaaaaa... Taraaa.. Hahaa

Ni hasil keterujaan kitowang laki bini ...
Maafla pada yang tak suke tu.. Aku jas nak share sajo. Bukan niat nak menunjuk tapi aku nak share aku beli kufi ni dengan harga yang bagi aku memang murah!!!
Ouch... Xsia2 aku layankan encik hubby. Muahahaa

Puas hati aku. Dari tahun lepas aku dok verangan tang kufi besaq ni. Akhirnyaa dapat jua. Ya Allah rezki tu memang x disangka2... Dan rezki aku dapat beli dengan harga murah. Hihiii
Suke suke suke....

Sebek aku xhangkot satu batalion ikot tadi, kalo tak memang xtau cemano nk bwk kufi ni balik. Hahahaa
Penuh belakang siap kne bukak seat belakang tu sambung p bonet sanun. Hahaa

Pastu aku p jakel cari lace aku tu......
Pon tgh sale jugak. Tapi bajet dh lari p kufi so aku cari la lace bese2 je. Tengok punye tengok dah berkenan tu after less lace aku nak tu rm174 semeter!!!!! Giler mahal. Hahahaa jadi aku cakap kat staff situ aku xmo memahal. Bajet aku bwh 100. Lg murah lg bagos. Pas kira2 dia tunjuk aku lace apetah namo eah semeter rm60 lepas less. Haaa olg murah tu weh. Aku xtau celah mane yg less tu sebab jakel fullhouse. Kehkeh

So mls nk tgu lelame ak on je beli lace rm60 tu. Bayo terus balik umah dengan gembira sb dpt beli kufi!!
Hoyeh hoyeh...

Nasib badanlaa. Hihiii cuma xdok gamba kt umah sebab hubby xmo drill lagi. Aku punyela eksaited dia sajo jeee. Nak wat cmne xkan aku lak dok nonggeng2 p drill dengan boyot2 nih haa. Hahaa
Jd aku kono la sabaaaa smpi hubby ada mood nk drill. Hurmmmm....

Tengs yang sudi baca aku dok merepek2 nih. Wakakakaa
Sapa nak beli shaklee buley pm/wassap aku eah. 
Id shakle: 1015132
#menulisituterapidiri
#sharingiscaring

No comments:

Post a Comment