Saturday, April 11, 2015

My projek:: DELICIOUS CUPCAKES FRESH FROM MY OVEN..!!

Assalammualaikum..

Hihiii today sangat2 penat sebab anak2 aku memasing domam!! Phew. Depa ni kalo demam memang combo depa bg kat aku. Huhuu
Hubby plok xde, koje katekan. Makanyaa aku dengan gigih dan gagah sambil jaga dowang sambil aku buat gubahan aku. Wehuu. 

*** tudiaaa cupcakes aku. Suwitt kan. Comel giler ko. Kahkah... Comel macam aku ni. Hihii xsuke xpyh baca. Gituuu. 😘😘

Okeylaa. Cupcakes aku ni special gift for newborn baby boy / baby girl. Dun worry korang boleh request then aku dengan istiqamah siapkan gubahan yang ditempah. Hikhik

Terima kasih sape yang oder kat aku ni naa. Terima kasih sangat support aku even cupcakes ni xleh dimakan tapi aku jamin rase dia memang superb sedap!!! Chewahh. Hahaa

1pcs cupcakes nii::
Rompers -1pcs
Socks -1pairs
Rm15 sajo!!❤️❤️❤️❤️

Digubah penuh kasih sayang seikhlas hati aku untuk si comel. Haaa tang kasih sayang tu penting baru nampak cantik comeii n suwitt. Kan kan kan. Macam buat kek jugak. Buat penuh gumbira kompem kek hampa tak bantat ( keras) kikikiii..

Sape nak order meh wasap aku. Harga tidak termasuk postage lagi ye. 
Tp area JOHOR BAHRU aku ley cod. Hoyeh. Kikikii

Tempahan 50pcs ke atas aku bagi special price. Dun worry keh. Boley bincang punye. Xde hal lah. 
Kalo nak buat majlis ka event ka boley je request kt aku nt inshaAllah aku gubah yang terbaik untuk korang sume!!!!!
Sayang korang sebab support aku yang masih amatur nii. Mihmih

Ni cupcakes fresh from oven aku... Lalala
                Baby boy / baby girl
                    Rm15 per pcs
                    Rompers -1pcs
                    Socks -1pairs
     Digubah with love & my soul (ececeh)

Roger aku untuk tempahan taw taw. InshaAllah i'll do my best!!! Hihii

Pakej serendah rm30-rm200
Untuk baby gift, baby hampers, baby shower, baby newborn, birthday gift, majlis atau event sume boleh bincang yee..
Boley request custom made lagi taw. Hihii
Aku cuba yang terbaik okeh. Semoga Allah permudahkan urusan aku. Amin...

Tengs yang like n follow
Fb: Baby GiftbyUS 
Insta: babygiftbyus 

Yang nak order shaklee pon boleh. Hikhik
Id shaklee: 1015132

#menulisituterapidiri
#sharingiscaring
#babygiftbyus

No comments:

Post a Comment