Sunday, April 19, 2015

My projek:: PAKEJ BABYGIFTBYUS!!

Assalammualaikum....

Hihihiiii..happy sangat rini .... Even keje aku melambak lambak tapi mind aku giler tenang..chewah...hehee

K lah ni aku nak share pasai biznes aku gift for baby...handmade okeh..aku gubah sendiri untuk si comel!! Owh so cute...bayangkan muka baby jee dah senyum sorang2 belom lagi dok gubah barang2 dia yg super duper comel n cute tu... 😍😍

Baby GiftbyUS - handmade babygift from home....lalalalaa
Pakej aku serendah rm30-rm200
Tapi pakej ni untuk gift la. Means untuk hadiah newborn baby untuk hadiah hari jadi...
Aku pon amek tempahan untuk doorgift jugak...for baby shower!!! Hoyeh..untuk aqiqah or potong jambul juga...

Korang boleh cobtact aku..serviss aku inshaAllah aku buat yang terbaik...😊

Cth cmni... Ni rm50...

Rm30


Rm45

Rm45

Rm25

Rm140

Rm50

Rm30

Okey ni antaranyaa...banyak lagi taw tapi nih bujang aku sebok haaa soh layan dia plak..nextime aku update pic lagi naa....

Pakej aku ni sangat flexible sebab sebab aku gubah ikot bajet korang semua..jadi nanti apa yang aku provide dalam gift bergantung pada harga pakej yang korang request. Hihii

Untuk doorgift aku provide barang ikot pada jenis majlis yang korang nak...

Cth:
Rm15 per pcs 
50pcs ke atas aku bagi special price..hihi

Rm15 per set (2pcs)



So tunggu apa lagi..
Meh sokong biznes aku yang comel lagi cute ni..wakakaaa
Baby GiftbyUS,
With love with soul,

#menulisituterapidiri
#sharingiscaring
#babygiftbyus
#shakleejb





 


No comments:

Post a Comment