Friday, April 10, 2015

My projek:: BABY DYPERS IN DA HOUSE!!

Assalammualaikum...

Hye alls. Hihii..

Xnak celoteh panjang2 merapu merapin macam selalu aku terus nak sok sek pasai aku punye projek. Hihihiii nampak tak semangat aku kat situ haaa...

Taraaa.... Baby dypers aku yang comel siap sudaa. Hahaha giler comei nii. Aku tengok banyak2 kali sebab bila tengok hati ada bunga. Sape xsuke tengok yang comel2 tu memang penipu besaq. Kehkeh

Anak2 aku pon pandai dah comelnye comelnye mama buat. Hukhuk abeh kembang mama korang nak. Kikikii

Little cute baby dypers ni aku buat dengan hati yang girang. 
So pakej hok ni xmahai pon. Dengan gubahan aku seikhlas hati tuu kan. Cehceh

Pempes 2 keping
Sapu tangan 2 helai
Sokin 1pasang
Siap!!!!
Hihiii
Rm15 sajo 1set

Jomla pakat2 dok tempah kat aku. Sume boley bawak bincang jas kome wasap ja aku naa. 

                  Ni untuk baby boy.. 

                 Ni untuk baby girl

    (1set)
Pampers 2pcs
Sock 1pair
Handkerchiefs 2pcs
Rm15 ❤️❤️❤️❤️😘

Pakej start with ❤️❤️❤️...
Baby boy / baby girl
Rm30
Rm50
Rm50-100 (ni boley request smda nk 70 ke 80 ke)
Rm100-rm200 (ni juga request by range price)
*semua exc postage ✌️
Johor Bahru kami cod okeh. Hikhik
Wasap segera untuk tempahan 😍
For those nak tempah lebih dari 50set (100pcs) kita bagi special price !! 

Kindly like page n follow...
Fb: Baby GiftbyUS 
Insta: babygiftbyus 

Bagi yang nak order shaklee boley jugak pm aku yeh. 
Id shaklee: 1015132

#menulisituterapidiri
#sharingiscaring
#babygiftbyus

No comments:

Post a Comment