Monday, April 13, 2015

My projek:: DAFTAR DIBAWAH SSM DONE....!

Assalammualaikum...

Fuhh lega lega lega.... Akhirnyaa, siap dah urusan aku dengan ssm..hapo tuu ssm kan..ekekee jangan malu weh,aku dulu pon tak tau ssm tu hapo.. Laa ni je cerdik sket tu tau la jygak..hahaa 
Tudiaaa suruhanjaya syarikat mesia..gituuu..

Almaklumlah aku baru nak berjinak jinak ni dengan biznes...jadi nak tambah lagi semangat aku ni,p la reg dgn ssm..hihii

Mase aku p ni hari ahad,uih riso ramai org.. Ahad kan orang cuti pastu kt joho ni plak gomen kojo ari ahad..memanglaa meriah weh...
Pepagi subuh pas siapkan tsaqib g skool ak pon siap sama la sementara tunggu hubby aku balik keje syif pagi..😁😁😁

Jadi kali ni,hubby tercinta kene take over sat naa keje aku,aku nak p register biz dulu..dia dok jaga anak2 la plak..sian hubby blk keje xsempat tido kene layan hero2 dulu,hikhik... Lebiulah b.. U memang sado lah..ekekeee... Paling syok hubby aku ni lagi ober eksaited dari aku..hahaa memang sayang ketat2 la...sume dia sapot apa bini kesayangan eah ni nk buat... 😜😜

Okeylaa ober dah ni,kang ada lak menyampah baca aku dok puji2 hubby aku..mihmihmih....

Sampai je sana siyes orang dah ramai weh..adesss...hahaa nak jadikan cerita,aku ni g daftar dengan adik aku selaku partnership aku jugak tp position dia bab2 akaun...uwaaaa nanges kalo akaun ni ak surrender. Aku memang minat menggubah jew..yang adik aku ni memang minat wat akaun,jadi bab urusan akaun biz kitowang ni bagi dia setel sume invois ka payment ka apa ka..aku xmo pk..nanti aku loya..hahaa alasan nak gedik kan...sorryyyy...😘😘

No panggil,kami p kaunter...bg form siap sume dah..adik aku awal2 dah sesiap ec form dah seblom dtg sane..hihi sebek ko rajin kak oii..ekekee

Alemek..resit xdok plak aku nk publish nii..akauntan pegang. Mihmih...
Xpelah..aku bgtau yolah..
Sebab partnership, cas setahun rm70.60 termasuk form serahan dengan gst ko..kehkeh...
Its okeh. Baya sajooo.... Yang penting setel..ye dok..hihii
Then pas reg nama biz, kene tunggu sejam plak untuk terima sijil tu lerrr...
Jenuh gak lerrr weh aku tunggu...sakit dh punggong oiii duduk kusi besi,econ plak sejuk..cam suhu panda yo dh raso eah..adesss...

Then pas setel urusan situ,aku p urusan logo plak..hikhik
Upah logo kita wat sendiri tp kne makesure xde yg sama dgn org len taw,kg xmemasal ko kne saman kg..naya weh.. Curik hakcipta orang ni..
Aku pon marah kalo org amek gambo2 aku jd testi tnpa izin, chewah!!!
Untuk pattern trademark logo is rm370.. Sekian... 😩😩😩😩😩 hahahaa

Berkorban weh...ekekee...
Xpelah,minat punye pasal,kita toraii sajo..
Rezki tu urusan Allah,yang penting aku dah usaha..hihi

Sooooo......
We are!!!!

Baby GiftbyUS!!!!  Horey horey.... Hepy sgt seronok ronok ronok sesangat weh....
So korang support aku keh...
Tengs yang sudi baca blog aku ni,
Tengs like n follow :
Insta:: babygiftbyus

Nak order shaklee pon boleh. Hihii
Id shaklee:: 1015132

Ehem ehem...semangat membara gitu... Semoga semua urusan babygiftbyus ni Allah permudahkan untuk aku.. Amin amin..... 

😌😌😌 untuk arwah abah n mak...kami sayang sangat2 even abah mak dah xde kat dunia ni tapi dalam hati dalam jiwa sentiasa ada... Apa yang diajar xkan kami lupa... InshaAllah....😌😌😌
Semoga arwah abah n mak ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman.. Al-Fatihah...
Cinta itu sentiasa ada... ❤️❤️ abah pesan::: kalau orang dengki kita, biarkan...itu tandanyaa mereka ambik berat pasal kita.. Kita doa supaya dia berubah kita doa pada Allah semoga kita dijauhkan untuk jadi macam mereka2 tu... Mak pesan::: jaga hati jaga mulut jaga tutur kata.. Kalaupon kita sakit hati rasa marah sangat,ingat Allah tu kan maha mendengar dan maha melihat.. Dia tau apa yang terbaik untuk kita.... And we know, kenapa Allah bagi pinjam abah mak kat kami sekejap cuma....😌😌😌😌 love u abah mak....😊😊😊😊

#menulisituterapidiri
#sharingiscaring
#babygiftbyus

No comments:

Post a Comment