Saturday, March 9, 2019

[PENGAKUAN] Tak suka dunia Mary Kay........dia buat aku..

Benci tu tanda sayang ke? eh eh ke benci tu memang benci...??? donia doniaaaaaaa. Tapi, mary kay bagi impak berbeza kat aku...

Trust me... kalau tak suka, maksudnya kau tak betul2 memahami misi dan visi mary kay ni...
Mary Kay way adalah yang terbaik yang aku pernah rasa dan lalui... korang patut berkenalan dengan Mary Kay.. kenal dulu baru boleh menghakimi..bukan melulu letakkan tuduhan palesu mu pada mary kay ..chewahh! hahaaa

gelak gelak gelak...suka kau kan!

Ramai orang tak faham...dan ada juga yang buat buat tak paham... tapi aku percaya..lagi banyak kita memberi..lagi banyak yang akan datang kepada kita...yang tentunya yang baik2..
Walaupon pengasas mary kay bukan beragama Islam, tetapi apa yang diterapkan beliau dalam mary kay tidak sama sekali melanggar adab dan garis panduan sebagai seorang manusia.. fuh apa kau membebel ni mai! 😐

banyak aku belajar dalam dunia Mary Kay.. mary kay mengubah 360' kehidupan aku..

dari segi bercakap,bergaul,dalam kehidupan harian aku....terlalu banyak.... 


Kenapa aku pilih untuk setia dengan Mary Kay?




1. Sisterhood.👯





2. Opportunity.💕






3. Core Value 👭👭👭

4. Self Development 💁


5. Great Product 👍👍👍 (Satisfaction Guaranteed)





6. Top 10 Direct Selling Company in the world 🗺





kalau korang jumpa aku, takde aku dok lukis ranting kanan kiri atau bulat besar bulat kecik ya...


Image result for ranting kartun 
bukan ranting biashe biashe...ngeeee



jadi kesimpulannya.... WHY NOT MARY KAY...????? kan kan kan...?

aku dah list dah 6 sebab utama aku boleh setia dan bahagia dengan mary kay ni..
korang??? jangan tunggu lama2 ok!

but.... mary kay tu apa...?????



Love,
Mailiza Masran
+601113360561
Independent Beauty Consultant



*** gentle reminder:::

kandungan blog adalah hasil penulisan persendirian. Sebarang aktiviti plagiat tidak digalakkan atas dasar menghormati golden rules dan hak penulisan tapi if nak sharing tu aku izinkan dengan syarat adalah lebih baik jika setiap idea dan penulisan aku ni korang boleh kreditkan ke blog aku ya.. thanks! (jenuh taw menaip dan pikir idea untuk ilham 😗✊)***







No comments:

Post a Comment