Friday, March 1, 2019

[WOW] Parut Luka Cepat Pudar!

“Luka cepat kering...parut pon pudar..๐Ÿคฉ
Serum ni exclusive betul lah...!”

Luka yang ni memang aku seram jugak.  Aih lah anak... ni dalam 1-2bln gak luka n parut tu nak cantik

Ada gaya tak...? Hahaa. Cerewet boleh tahan dia ni ๐Ÿ˜…



Nampak tuuu luka tuuu. Alhamdulillah tak nampak dah lah harry potter dia tu ๐Ÿคฃ


Bila ada team paskal dekat rumah, memang macam ni..
Bukan nak share macam mana boleh dapat luka tu..๐Ÿคจ

Tapi aku nak share...
Betapa awesome nye SERUM C MARY KAY...๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

Budak kacak ni anak bongsuku, #airaathar.. luka kat dahi dia tu dan baru2 ni dia dok main tembak2 dalam rumah, calar luka pulak kat pipi gebu dia..

Apa aku buat (beauty consultant sangat kan) aku sapu je serum c dekat luka dia..opkos sebagai mak mak ni ada sindrom penyakit risau susah hati tak senang duduk tengok muka anak luka dan ada parut kan..! Termasuk aku latew! Hahaa
Amazing sangat sebab luka cepat cantum!
Cepat kering!
Seriously.. aku pon kagum giler weh!
Tak payah dah meraban2 cari krim hilang parut ka apa ka. Sebab mary kay ni, budak pon kita leh sapu..

Bukan nak cakap apa. Kadang2 dok beli krim itu ini pastu kesan tak umph.. sejenis aku ni memang suka try test kat diri sendiri baru dok share kat orang..
Kan dah cakap aku duta mary kay ๐Ÿคช๐Ÿคช๐Ÿคช

Jangan risau sebab produk mary kay memang selamat.. ibu mengandung pon boleh pakai.. kalau tak pakai tu sebab mabuk teruk hormon takmau bagi cantik2 sementara ..๐Ÿ˜…

Eh wajib ada lah korang!
Kalau budak cepat elok sebab metabolism depa tinggi lagi...
Kolagen semulajadi kulit pula masih lagi mantul kenyal2 ๐Ÿ˜

So jangan bandingkan result tu dengan kulit kita yang dah tak suci sangat akibat macam2 dah kita dok sapu ๐Ÿ˜‰

Ni belum lagi cerita tentang token2 kat kaki lepas garu2 atau kene gigit nyamuk tu kan... heheeee mai ada tipsnya jugak! ๐Ÿฅฐ

Lekasss na carik aku. Boleh grab pakai tok diri dan sekeluarga. Eheheee...

Yang dah ada beauty consultant pi rujuk beauty consultant kome ๐Ÿ˜˜

Love,
Mailiza Masran
Independent Beauty Consultant



*** gentle reminder:::

kandungan blog adalah hasil penulisan persendirian. Sebarang aktiviti plagiat tidak digalakkan atas dasar menghormati golden rules dan hak penulisan tapi if nak sharing tu aku izinkan dengan syarat adalah lebih baik jika setiap idea dan penulisan aku ni korang boleh kreditkan ke blog aku ya.. thanks! (jenuh taw menaip dan pikir idea untuk ilham ๐Ÿ˜—✊)***


No comments:

Post a Comment