Sunday, March 3, 2019

[MITOS atau FAKTA] Mary Kay ni lambat... bila pakai muka jadi teruk!

“Saya nak stop dululah kak. Saya dah tak tahan nak tengok muka hari2..kawan2 saya cakap muka saya makin teruk...review dan testimoni...”
Harini nak share tentang klien aku ni..
Muda lagi.. sampai giveup dengan skin dan muka sendiri..
Image may contain: 1 person, closeup and text



Image may contain: 1 person, closeup and text

Masa mula2 pakai tu awal tahun 2017 .. dah pakai setahun, dia giveup dan stop sebab down tengok skin sendiri.. Tambahan lagi tentangan dari orang sekeliling suruh stop pakai Mary Kay ketika tu... mary kay tak bagus. Mary kay ni lambat sangat. Mary kay ni tu ti tu ta te to.. macam2 lah lagi...

Orang kulit berjerawat ni cepat down taw. Sebab dia selalu tengok jerawat tu tanpa melihat progres yang berlaku pada kulit dia yang sebenarnya semakin hari semakin sihat.

Nak cooldown kan jerawat, kau kene bagi kulit kau cukup makan.. kalau skin tu kau tak jaga betul2,memang jerawat kau takkan boleh dikawal..

Masa dia down tu aku beri dia masa .. sb aku percaya.. setiap dari anda yang pernah pakai Mary Kay, bukan tak percaya pada produk tapi tak dapat tahan hati untuk dapatkan result dengan cepat kan..nak jerawat tu cepat2 hilang kan... macam aku dulu!

Tapi fikirlah dengan tenang.... apa yang kita dah pakai sebelum ni,bertahun2 mungkin... terlalu lama nak dibandingkan untuk belajar bersabar dan bertahan dengan Mary Kay..
betul pakai mary kay memang kene sabar. Bukan sebab mary kay ni organik produk! Bukan bukan. Mary kay bukan organik produk.. jangan salah faham taw..

Organik = bahan asli dari tanah yang tak tercemar. Yang mengekalkan sifat semulajadi..
Macam pening kan. Kalau kefahaman mai, macam baja organik tu.. fresh dari 💩 ayam 🤭🤭🤭

Mary kay ni berasaskan dari tumbuh tumbuhan dan juga buah buahan.. ada produk kita yang ada black pearl juga...🥰

Okey sambung balik,
Selepas 2bulan camtu dia datang semula mintak aku bantu lagi..
Okey sebab dah bagi masa kan,jadi kalini kalau taknak membazir,kene betul2 ikut apa yang perlu dan aku bagi syarat kene sabar dan percaya dengan consultation sebab aku pon nak dia dapatkan kulit yang sihat.. biar berbaloi2... macam cikgu disiplin pulak kan haaaa🤣🤣🤣

Maka inilah hasil dari kesabaran adik ni...
Kak Mai kagum sebab awak terus bertahan dan sabar... sebab bukan senang nak melawan perang psikologi ni ☺️

Biar lambat asal tak membazir dan membuang masa...
Bila dah yakin dan percaya mary kay tu produk yang bagus, jangan fikir lama2 dan bertangguh lagi.. sebab bila bertangguh.. dia jadi pencuri masa anda untuk jadi lebih cantik dan yakin pada diri sendiri.. ❤️


“Orang yang sabar tu besar impaknya”

Love,
Mailiza Masran
Independent Beauty Consultant



*** gentle reminder:::

kandungan blog adalah hasil penulisan persendirian. Sebarang aktiviti plagiat tidak digalakkan atas dasar menghormati golden rules dan hak penulisan tapi if nak sharing tu aku izinkan dengan syarat adalah lebih baik jika setiap idea dan penulisan aku ni korang boleh kreditkan ke blog aku ya.. thanks! (jenuh taw menaip dan pikir idea untuk ilham ðŸ˜—✊)***



No comments:

Post a Comment