Friday, December 7, 2018

[WOW] Buat Tangan Dekat Rumah! Senang & Mudah

Satin Hand Limited Edition Mary Kay

Morning!

Kalini aku nak luaskan dan transfer excitement aku kat korang sume! Fuh cakap omputih kau mai 🤪

Memperkenalkannnn .... jeng jeng jeng... 🥳

Pomegranate Limited Edition Satin Hands Spa


Weh tak tipu bau set ni memang wangi sampai cair kau tau?! Hahaa. Memang wangi namatey. Rasa di belai2 dalam spa gitew. Tapi la ni jimat sebab korang grab set ni pastu 1 rumah boleh pakai. Anak2 pon boleh. 

1 set ada 3 item. Best sebab buat kulit tangan super lembut weh. Yang ni bulan ni je hado taw. Meh baca apa kelebihan set satin hands spa ni selain boleh rasai spa di rumah! Huh!




Ada 1 rahsia, set ni boleh juga pakai dekat kaki dan celah celahan tu! 😝
  • 🙌🏼 Softener berfungsi untuk melembutkan daki daki tegar dan degil kat tangan tuh ha 😅
  • 🙌🏼 Scrub berfungsi untuk membuang sel sel kulit mati a.k.a daki yang degil melampau tadi tu 🤪
  • 🙌🏼 Lotion berfungsi memberi perlindungan 24jam taw! 🥰 ( dah basuh pinggan pon tangan still lembut bila laki kau pegang. Takdelah dia pegang rasa kulit kayu kering kannnnn)
Tak caya? Meh aku bagi try free free je. Takdak charge. Jangan risau. Janji kau bahgia dengan aku skali suko melompek lompek. 


Ni satin hands spa yang sedia ada. 
Jangan malas belai tangan dan kaki taw. Dulu tangan dengan kaki aku memang kasar macam duri kaktus tu 😂
Nak belai2 anak pon tak selesa apa lagi nak bersalaman kan. Hahaa

Tinggal kau rajin dengan malas je. Nak cantik kene rajin dan bijak bukan malas malas boleh terus jadi cantik. Gitewww. 

Bau dia pon menenangkan jee 😘
Lotion dia paling aku suka sebab tak melekit dan cepat meresap. Takdelah rasa berminyak kee atau berlendir kat kulit lepas pakai tu 😅

Laki aku jenis cerewet tahap cipan (maafkan aku cipan) bab2 yang kene sapu kat badan niii. Tapi lotion mary kay ni dia suka gilerrr. Sikit2 nak sapu lotion. Oberrrrr je kan 😏





Ni aku suka. Sebab tangan aku lembut macam tangan aira 😝
Lembut macam baby tu menipu tapi paling tak, takdelah bila pegang tangan tu kasar macam permukaan kayu tuh haaaa😓 Kang nak salam keruk ke segan macam takde hidung 😬



Boleh pakai kat kaki taw. Gambar ni sumber google. Thanks empunya kaki. 
Hat niii plak memang betol2 punye dengan syarat kau konsisten..jangan kau pakai sekali dua tiga empat pastu kau cakap takde kesan. Aku sepuk je kang! Kematu kau dah tebal memang ambil masa nak bagi lembut semula okey 😘


Ni kaki laki aku!!! Hahahaa. Gigih oiii

Nampak beza kan bila kaki kau moist (lembap) dengan kaki kau kering tak cukup lembapan. Dulu2 zaman aku kecik, bila kau toreh kaki kau ke tangan kau ke dengan kuku nanti ada garis putih,then mak aku cakap "hah,tulah tak makan sayur" pastu aku gelabah sebab rasa buruk. Berjaya mak aku buat aku cuak. Beria ria makan sayur lepastuuu 😹  
Rupenye kulit tu terhidrat, tak cukup lembapan...hahaaa. sabo jelah kannnn...


beza kannnn tangan kiri dan kanan dia..?! ni baru sekali pakai taw..


Ni fresh from oven ni,lepas guna satin hands spa terus aku snap gambo tangan dia. Dia pon teruja tengok tangan eh 😅
Untuk wanita gorgeous 1 Malaysia terutamanya di Johor, meh aku bagi free session! screenshot nih dan mesej aku, nanti aku bagi korang try tester belai tanganmu 😉

Love,
Mailiza Masran
Independent Beauty Consultant



*** gentle reminder:::

kandungan blog adalah hasil penulisan persendirian. Sebarang aktiviti plagiat tidak digalakkan atas dasar menghormati golden rules dan hak penulisan tapi if nak sharing tu aku izinkan dengan syarat adalah lebih baik jika setiap idea dan penulisan aku ni korang boleh kreditkan ke blog aku ya.. thanks! (jenuh taw menaip dan pikir idea untuk ilham 😗✊)***

No comments:

Post a Comment