Sunday, April 7, 2019

Bagaimana nak jadi ahli Mary Kay? Inilah masanya anda join perniagaan Mary Kay.. Guna Mary Kay dengan harga murah!

Join ahli...
Hanya RM70 je uolls!!!

Seriously, terus layak untuk dapat kelebihan sebagai beauty consultant taw..!!!




Dulu RM200...
Then jadi RM189...
Now RM70!!!

Nangis bucu katil kan..


dengan RM70, uolls dapat semua dalam beg di atas..


then uolls layak untuk dapat harga promo ni taw!


semua harga tersebut layak untuk new beauty consultant sahaja...



tunggu apa lagi..???

mari mulakan dengan menjadi ahli (beauty consultant) terlebih dahulu...

so, why not mary kay kan....

Special hanya untuk NEW ahli, uolls boleh redeem VOUCHER RM315 ye! Nak tahu cara??? Lekas pm aku..!
ni belum tolak harga sebagai ahli lagi taw. So nak jimat, kene pakai Mary Kay dengan harga murah dan jadilah bijak dengan jadi ahli! Sebab aku pon bermula dengan guna untuk kulit sendiri jeeee! SUPER JIMAT!


Thanks readers!
Dah baca belanje lah komen sket taw..!😘

Mailiza Masran💞


*** gentle reminder:::


kandungan blog adalah hasil penulisan persendirian. Sebarang aktiviti plagiat tidak digalakkan atas dasar menghormati golden rules dan hak penulisan tapi if nak sharing tu aku izinkan dengan syarat adalah lebih baik jika setiap idea dan penulisan aku ni korang boleh kreditkan ke blog aku ya.. thanks! (jenuh taw menaip dan pikir idea untuk ilham ðŸ˜—✊)***


No comments:

Post a Comment