Monday, January 28, 2019

[WOW] Lipmatte Metallic Mary Kay versi Kak Mai

Korang...!!!
tengok botol gincu ni je dah buat aku meroyan weh! hahaa

Eh tak abes lagi taw pasal lipmatte metallic ni...sebabnyaaa model sebenar a.k.a aku belum ada lagi kan.. hahaa

Nak dijadikan cerita,parcel aku round 1 Malaysia. kakakaa...



Jap,aku belanje pic gorgeous aku dengan limited edition lipmatte metallic mary kay ni..



aku swatch kat tangan haaa...harap2 korang tengok clear lah shades lipmatte metallic ni..

Jadi nak memuaskan hati tu,sebabkan aku pakai lipstick ni tadi dikala cuaca mendung lepas hujan lebat...so aku swatch la kat tangan...sebabnya selfie tadi gambo kelabu2! hahaa

Nak bagitau,warna liptick memang cantek namatey... Aku yang muka banjar ni pakai pon lawa, apelagi korang yang ada darah arab melayu retisss mertisss tu kannnn😝


 



 see...see...kan dah cakap, memang cantikkkk bila dah pakai tuuu,gojes meletop letops habaq hang..muahahaa..



Rugi tak grab sebabnye ni limited edition. Means special untuk December sahajaa.... Lepasni nan hado dah..

Cepat grab oiiii...

Love,
Mailiza Masran
+601113360561
Independent Beauty Consultant



*** gentle reminder:::

kandungan blog adalah hasil penulisan persendirian. Sebarang aktiviti plagiat tidak digalakkan atas dasar menghormati golden rules dan hak penulisan tapi if nak sharing tu aku izinkan dengan syarat adalah lebih baik jika setiap idea dan penulisan aku ni korang boleh kreditkan ke blog aku ya.. thanks! (jenuh taw menaip dan pikir idea untuk ilham 😗✊)***



1 comment: