Wednesday, September 9, 2015

[WOW] Reward dari hubby..!

Assalammualaikum..


Ini reward aku dari incik hubby for d 4th worriors dia. Muahahaa...

Hubby aku ni memang.. Acah2 macho jerk bl wat suprise cenggini kat aku. N satu yg aku suke dia ni asal boleh jek. Sume dia layan pangai aku. Dia bagi aku something tat he appreciates me for carrying his waris. Sebab kan dah 5x aku preggy jd 5 hadiah wajibul dia kne ready bl ak deliverr. 
Mihmih. Ni bukan aku mtk tp aku cakap2 jee. Xharap pon. Selalunyaa mmg mendapat la aku. Wakakaa

Tengkiuu ye b.. Hihii hadiah wajib xtermasuk adiah besday,anniversary n besday anak2. Eh eh besday ank2 pon aku dpt jugak. Kahkah
Belom besday dia lg pon kompem ak pow jugak. 

Jd b tengs yee. Sb kerja keras untuk kami. 

Love u lah. Sayang segan nk cakap tp sayang tulis sini dgn harapan nt b baca sdr. Walau sayang tau b xkan baca kot. Hahahaa. Ok2.. Merapu meraban..

Peace...
Aku memang suke tulis2 ni. 
Acam diari gituuu. Hihii

No comments:

Post a Comment