Tuesday, December 11, 2018

[PENTING] Korang Suka Pakai Make UP? WAJIB BACA ni..!



Best ker Mary Kay Eye Make Up Remover?
Image result for bergetar tulang rusuk



Amboiii amboiii amboiii.... bergetar tulang rusuk aku! kah!

Sape cakap tak best? Macam tak pernah dengar lagiii sebab rata2 bila aku bagi orang try percuma memang depa teruja dan nampak la muka tu kagum abes..

ke sebab PERCUMA tuuu eh..??? hahaa hampeh jeeeπŸ˜ŒπŸ˜‚

Takkk jugakk,sebab feedback aku dapat sume suka sebab tak pedih oiii kene mata, rasa moist jee dan lembut.. nan hado minyak yee.. sebab kawasan mata ni sensitif,jadi kalau berlebihan kau supply minyak kat mata,nanti keluarrrlah gorgon πŸ˜› (milia/oil seed)



Pasaitu, Mary Kay keluarkan remover khas untuk kawasan mata dan bibir..

Aku memang tak boleh tak ada ni taw, rasa tak lengkap gitew. Katekan kau jenis tak mekap kan (natural gitew), harus jugak pakai remover ni untuk bahagian mata kau.

Pernah dengar kan, "dari mata jatuh ke hati"... haa kalau mata lebammmmm....kedut..... acaner..???





Image result for makeup remover mary kay


Antara kelebihan Oil Free Eye Make Up Remover niii:

  • Tidak mengandungi minyak dan sangat sesuai dipakai untuk semua jenis kulit.
  • Merupakan salah satu dari supplement dalam produk Mary Kay kerana selain membersihkan solekan pada wajah, dalam masa yang sama ianya mencuci dan melembap.
  • Mengandungi SILIKON dikhaskan utk kulit ianya berfungsi untuk merawat dan menganjalkan kulit hanya dalam satu sapuan. Nama specialnya,ektrak Demoticon.
  • Oil Free Make Up Remover ni juga berfungsi untuk membersih kawasan mata dan merawat kulit mata dari kusam akibat pemakaian mekap yang terlalu lama dan ianya juga selamat digunakan untuk mencuci bibir.
  • Memelihara bibir dari kering terlampau akibat penarikan lembapan berlebihan ketika membuang warna gincu.
  • Mampu menanggalkan kotoran mekap 'Water Proof' dengan satu cucian sahaja! WOWWW! Lagi buat penggemar Mascara. Wajib ada ni ! Hat nii tak tipu weh, aku sendiri kagum!
  • Menanggalkan make up dalam cara yang lembut, ringan dan nyaman pad kulit dan tidak pedih mata. Romantikkkk gitewww😝
Image result for makeup remover mary kay
pakai di kawasan mata dan bibir sahaja ya.

Ni aku sertakan sekali video khas yang aku buat haa... Cekidut!




korang tengok...!!!! ni bukan rekaan taw..hihiii lepas mekap,dok remove pakai makeup remover Mary Kay ni memang tanggal terus dan paling best memang tak pedihkan dan keringkan bahagian mata korang! 😘


Untuk korang yang tak suka bersihkan kawasan mata... jaga2 sebab haiwan ini ada di bulu mata korang..! Eeewwwww...😰
Related image
Hai...! Comel tak saya? 😝


Love,
Mailiza Masran
+601113360561
Independent Beauty Consultant



*** gentle reminder:::

kandungan blog adalah hasil penulisan persendirian. Sebarang aktiviti plagiat tidak digalakkan atas dasar menghormati golden rules dan hak penulisan tapi if nak sharing tu aku izinkan dengan syarat adalah lebih baik jika setiap idea dan penulisan aku ni korang boleh kreditkan ke blog aku ya.. thanks! (jenuh taw menaip dan pikir idea untuk ilham πŸ˜—✊)***




No comments:

Post a Comment